Idén a 9kny/c osztály 18 tanulója lehetőséget kapott, hogy egy hetet Belgiumban töltsön.

“Szerdán délelőtt érkeztünk meg repülővel Brüsszelbe, ahonnan vonattal utaztunk tovább Oudenaarde városába. Itt fogadódiákjaink vártak minket, és az iskolában néhány ismerkedős játék, valamint egy adag elfogyasztott palacsinta után hazamehettünk a családokhoz. Csütörtökön az iskolában töltöttük a délelőttöt, néhány tanórán vettünk részt, majd délután a várost fedezük fel egy nyomozós játékkal, amiből kiderült, hogy Csík Andrea tanárnő nem ártatlan egy bűntényben. Pénteken Brüsszelbe kirándultunk és egy Európai Parlamenti látogatást, valamint nagy sétát követően különböző kihívásokat teljesítettünk, és közben a város nevezetességeit is megtalálhattuk, egyeseknek még gofrievésre is maradt ideje.

A szombat és a vasárnap első felét a fogadócsaládokkal töltöttük, vasárnap délután pedig az iskolai nyílt nap résztvevői voltunk, és Adriaen Brower festő stílusában alkothattunk, és a róla elnevezett tortát is megsütöttük. Aztán elkértük a receptet.

Hétfőn Gent városába utaztunk, itt hajókáztunk, sétáltunk,sült krumplit ettünk, majd megvehettük a maradék hazahozandó csokoládémennyiséget is. Visszatérve az iskolában összegeztük a hetet a tanárokkal, az iskolavezetéssel és a fogadócsaládokkal a búcsúestén, volt tánc, karaoké, hotdog. Innen már csak egy alvásnyira volt a keddi nap, amikor egy közös reggelit követően még próbára tettük tudásunkat egy Belgiumról szóló kvízben, majd vonatra szállva visszaértünk a brüsszeli, majd a budapesti reptérre.

Köszönjük vendéglátóinknak, hogy minden tőlük telhetőt megtettek, hogy elkényeztessenek minket, nagyon várjuk vissza a csapatot szeptemberben!”